Skontaktuj się z nami...

Jak działamy?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: O nas
Odpowiedź:

1. Konsolidujemy zamówienia na określony towar handlowy z ponad 2.000 małych i średnich sklepów/hurtowni/składów z całej Polski

2. Zbiorcze zamówienie na towar składamy u dostawcy

3. Dostarczamy towar do każdego punktu handlowego, który złożył zamówienie

Czym jest e-platforma MSB?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: O nas
Odpowiedź:

Platforma zakupowa MSB (Mazurskie Składy Budowlane) to miejsce, gdzie firmy typu MMŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa) mogą kupować towar w cenach „mega hurtowych” czyli w takich w jakich kupują duże sieci handlowe

E-platforma to w dużym uproszeniu "spółdzielnia" firm handlujących materiałami budowlanymi, która negocjuje warunki zakupu towarów u dostawców (producentów, importerów). 

Jak zapłacić za towar?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

Za kupiony towar na e-platformie MSB należy płacić do spółki MSB.net S.A.

Dane jakie nalezy wpisać na dokumentach zapłaty:

W rubryce „odbiorca” wpisujemy:
B2B.net S.A
ulica Jeleńska 56
13-230 Lidzbark
NIP: 5711707392

W rubryce „tytuł przelewu” wpisujemy:
Numer kumulacji za którą dokonywana jest płatność

W rubryce „numer konta odbiorcy” wpisujemy:
Numer konta jaki został nadany klientowi w umowie o współpracy i został zapisany w § 4 p.1 umowy

 

Jak mogę zamówić towar na e-platformie?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

3 kroki aby dokonać zakupów w cenach „mega hurtowych”.

Aby zamawiać towar (czyli uczestniczyć w kumulacjach) poprzez e-platformę MSB należy:

Krok 1

Podpisać umowę o współpracy (wzór umowy do pobrania - plik PDF) - w tym celu należy skontaktować się z Przedstawicielem Regionalnym lub Centralą

Krok 2

Zarejestrować się na e-platformie, www.msb.net.pl 

Krok 3

Złożyć zamówienie w kumulacji  na określony towar

Twoja firma bez względu na jej wielkość, bez względu na ilość zamawianego towaru (może to być tylko jedna paczka, paleta, karton, tona itp.) uzyska cenę jednostkową jak przy zamówieniach całopojazdowych.

 

 

Jak wprowadzić towar do sprzedaży

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od producenta
Odpowiedź:

Jeśli masz towar, który chcesz sprzedać i chcesz, aby Twoje produkty były dostępne na e-platformie MSB – skontaktuj się z nami:

  1. Biuro w Lidzbarku, tel: (23) 696 28 39, lidzbark@msb.net.pl
  2. wyślij nam swoje dane kontaktowe poprzez formularz kontaktowy, skontaktujemy się z Tobą.

Dzięki współpracy z e-platformą MSB zyskasz:

  1. nowy kanał sprzedaży/dystrybucji swoich towarów, dostępny 24 h i 7 dni w tygodniu
  2. współpraca z ponad 2000 punktami handlowymi z terenu całego kraju
  3. bezpieczeństwo finansowe realizowanych transakcji (wszystkie nasze transakcje są ubezpieczone)
  4. promocję swojej firmy i swoich produktów na platformie odwiedzanej kilkadziesiąt tysięcy razy miesięcznie.

 

Mam towar i chciałbym go sprzedawać za Waszym pośrednictwem – co muszę zrobić?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od producenta
Odpowiedź:

Aby sprzedawać towar za pośrednictwem e-platformy trzeba podpisać umowę o współpracy. W tym celu należy skontaktować się z Panią Jolantą Jasionowską, tel: +48 664 026 174, jolanta.jasionowska@msb.net.pl lub z biurem w Lidzbarku, tel: (23) 696 28 39, lidzbark@msb.net.pl

Na czym polega program lojalnościowy i ile muszę za niego płacić?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

Program lojalnościowy polega na zbieraniu punktów za dokonane zakupy za pośrednictwem platformy i wymianie tych punktów na nagrody rzeczowe. Analogicznie jak jest to stosowane na stacjach paliw. Liczbę zebranych punktów oraz rodzaje nagród jakie można otrzymać sprawdzamy pod adresem www.kartaklienta.pl. 

Koszty nagród i koszty dostawy nagród do odbiorcy pokrywa MSB.

Program lojalnościowy skierowany jest do klientów detalicznych, którzy kupują towar w punktach handlowych Dystrybutorów, a który był wcześniej kupiony na e-platformie.

Szczegółowe informacje na temat funkcjonowania programu lojalnościowego są zawarte pod adresem www.kartaklienta.pl lub informacji udzielają Przedstawiciele Regionalni.

Wzór karty do obsługi programu lojalnościowego.


 

Chciałbym zacząć współpracę - co mam zrobić?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

Aby rozpocząć współpracę należy skontaktować się z Przedstawicielem Regionalnym. Kontakt w zakładce ZNAJDŹ NAS.

Przedstawiciel Regionalny przyjedzie do Państwa firmy w terminie (maksymalnie) do 3 dni. Skompletuje dokumenty do podpisania umowy, omówi z Państwem treść umowy oraz zrobi szkolenie w zakresie składania zamówień na e-platformie.

Obsługa e-platformy w zakresie składania zamówień jest bardzo prosta i przypomina obsługę portali społecznościowych typu NASZA-KLASA czy FACEBOOK.

Zapraszamy do współpracy, zaufało nam już kilkaset mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Czy dodatkowe usługi np. strona internetowa są płatne?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

Usługi dodatkowe są bezpłatne dla wszystkich firm, które podpiszą umowę o współpracy. Wzór strony internetowej dla Dystrybutorów jest dostępny pod adresem: www.przyklad.msb.net.pl



Ankieta dla Dystrybutorów - niezbędna w celu utworzenia indywidualnej strony internetowej - do pobrania

Instrukcja obsługi domen dla Dystrybutorów - po pobrania (plik w formacie PDF)

Czy podpisując umowę z e-platformą mam obowiązek dokonywania zakupów za jej pośrednictwem?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od delaerów
Odpowiedź:

NIE – nie ma takiego obowiązku. Podpisanie umowy powoduje tylko, iż:

  • otrzymujesz swój login i hasło do e-platformy.
  • możesz ale nie musisz uczestniczyć w kumulacjach
  • otrzymujesz (bezpłatnie) cały zestaw funkcji dodatkowych oferowanych przez e-platformę

Jakie są warunki płatności na e-platformie MSB?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: Od dealerów
Odpowiedź:

W zakresie terminów płatnosci, każda z firm kupujacych towar na e-platformie ma 3 opcje do wyboru:
1. przedpłata
2. zapłata przy dostawie
3. zapłata z odroczonym terminem

Każda z w/w opcji jest opisana i szczegółowo zdefiniowana w umowie o współpracy.

Korzyści dla firm zarejestrowanych na e-platformie

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: O nas
Odpowiedź:

E-platforma daje możliwość robienia zakupów grupowych na następujące rodzaje towarów:
a) materiały budowlane
b) stolarka okienna (okna PCV)
c) szyby zespolone
d) materiały do produkcji okien

Korzyści dla Dystrybutora: 
Oszczędność na kosztach zakupu materiałów budowlanych dochodzi do 10%. Oszczędność na oknach PCV wynosi od 1,5% okna ENCORE i do 10% na oknach KONAL. W przypadku szyb zespolonych oszczędność wynosi od 4% do 25% (mali i średni producenci kupują szyby w cenach od 52 zł do 67 zł- nasza oferta będzie na poziomie 50 lub 51 zł)

Finansowanie zakupów każdego produktu z branży budowlanej (w 2012 do 30 dni, w 2013 do 60 dni)

Korzyści dla Dystrybutora:

Dystrybutorzy mogą korzystać z systemu finansowania zakupów na e-platformie bez oceny ich zdolności kredytowej. Taka usługa jest bardzo przydatna przy realizowaniu inwestycji gdzie płatności są zawsze realizowane po zakończeniu prac. Na czas realizacji inwestycji Dystrybutor może otrzymać środki na zakup materiałów do produkcji lub może kupić materiały budowlane lub gotową stolarkę okienną. 

Wynajem brygad montażowych z różnych częściach kraju – reklamacje, regulacje + montaże dla klientów spoza regionu własnej działalności. 
Projekt w trakcie organizacji. Zakładany termin wprowadzenia w życie – luty 2013 roku. Główne założenia projektu to dostęp do grup montażowych w każdej części kraju. Dostęp poprzez e-platformę KONAL. 

Korzyści dla Dystrybutora:

Większość firm handlujących stolarką okienną ma problemy związane z reklamacjami czy regulacjami jakie musi wykonać poza regionem swojego działania. Dostęp do bazy z brygadami montażowymi umożliwi dokonanie czynności serwisowych w krótkim terminie oraz przy minimalnych kosztach gdyż Dystrybutor nie będzie ponosił kosztu dojazdu do klienta. 

Pakiet usług z e-platformy MSB i KONAL 
W ramach każdej platformy Dystrybutor otrzymuje bezpłatnie następujące usługi:
a) Darmowa strona internetowa:
- salony okienne i producenci okien: wzór szablonu na stronie www.przyklad.konal.pl
- firmy budowlane: wzór szablonu na stronie www.przyklad.msb.net.pl
b) Firmowy adres mailowy (bez limitu pojemności serwera):
- salony okienne: wzór adresu mailowego imie.nazwisko@konal.net.pl
- firmy budowlane: wzór adresu mailowego imie.nazwisko@msb.net.pl
c) Program lojalnościowy skierowany do klientów Dystrybutora
d) Możliwość wystawiania produktów na giełdzie towarowej 
e) Dostęp do portalu społecznościowego skierowanego dla branży budowlanej
f) Oprogramowanie do obsługi małej księgowości.

Korzyści dla Dystrybutora:

Profesjonalna strona internetowa firmy Dystrybutora. Może to być nowy kanał informacji o firmie oraz nowy kanał sprzedaży. Usługi e-platformy zwiększają wiarygodności firmy oraz zwiększają skuteczność w pozyskiwaniu klientów (w szczególności program lojalnościowy).

Materiały reklamowe dla Dystrybutorów na dostawę stolarki okiennej 
Każda firma handlująca stolarką okienną powinna posiadać materiały informacyjne na temat sprzedawanych okien PCV. Nasi Dystrybutorzy mogą otrzymać bezpłatnie wydrukowane oferty na dostawę stolarki PCV oraz AL, które docelowo skierują do swoich klientów. 
Oferta na dostawę stolarki PCV - do pobrania
Oferta na dostawę stolarki AL - do pobrania

Korzyści dla Dystrybutora:

Bezpłatny, gotowy wzór oferty, wydrukowany w kolorze. Oszczędność kilkuset złotych miesięcznie

Pakiet usług Fabryki Okien KONAL
W ramach współpracy z e-platformami Fabryka Okien KONAL przygotowała pakiet usług dla Dystrybutorów, którzy obecnie handlują oknami lub chcą handlować oknami:
a) wykonanie montaży przy pomocy firmowych zespołów montażowych, 
b) dowóz zakupionych konstrukcji okiennych specjalistycznymi samochodami bezpośrednio na budowę,
c) przygotowywanie wycen stolarki otworowej na podstawie projektów od architekta,
d) przygotowywanie wycen na podstawie pomiarów, które doświadczeni inżynierowie wykonują na budowach,
e) pomoc marketingowa przy wprowadzeniu do oferty okien PCV

Korzyści dla Dystrybutora:

Dystrybutorzy bez doświadczenia w sprzedaży okien otrzymują pełny zakres usług związanych z obsługą klienta, który chce kupić okna PCV, od pomiarów do montażu. Dodatkowo wspieramy nowych Dystrybutorów w działaniach marketingowych. Dystrybutorzy z doświadczeniem mają możliwość skorzystania z pomocy przy trudnych wycenach, trudnych klientach lub przy spiętrzeniu prac w sezonie. E-platforma nie współpracuje z osobami fizycznymi, tylko z firmami dlatego też nie ma możliwości, aby klient był fakturowany przez e-platformę. Dystrybutor jest w 100% zabezpieczony przed „przejmowaniem” klientów. 

Łatwy w obsłudze program do wycen stolarki okiennej
Funkcjonalność e-platformy KONAL umożliwia dokonywanie wycen stolarki okiennej wraz z wydrukami spersonalizowanych ofert (możliwość definiowania: rysunki konstrukcji okiennych, nazwa i adres kupującego, adres dostawy, rabat udzielony przez Dystrybutora) 

Korzyści dla Dystrybutora:

Dystrybutor może wręczać swoim klientom profesjonalne, ładnie wydrukowane oferty z rysunkami co ułatwia pracę i przyczynia się do wzrostu wiarygodności Dystrybutora. 

Opracowany wzór wizytówek dla pracowników Dystrybutora
Na potrzeby Dystrybutorów mamy opracowany wzór wizytówek, który może być stosowany przez Dystrybutora i jego pracowników. Jest to ujednolicony wzór uwzględniający przynależności do największej w Polsce grupy zakupowej materiałów budowlanych. Wzory wizytówek są podzielone na Dystrybutorów z własnym logotypem oraz na Dystrybutorów bez logotypu.

 

Korzyści dla Dystrybutora:
Dystrybutor ma do dyspozycji unikalny wzór swoich wizytówek, ujednolicony wizerunek co przyczynia się do wzrostu wiarygodności na rynku.

Przynależność do grupy zakupowej
Dystrybutorzy zarejestrowani na e-platformach stają się częścią grupy zakupowej skupionej pod wspólnym znakiem towarowym MSB i/lub KONAL. 

Korzyści dla Dystrybutora:

Dystrybutor poprzez przynależność do grypy zakupowej uzyskuje możliwość otrzymania pomocy w sytuacjach kryzysowych. Pomoc w zakresie wsparcia handlowego, wsparcia technicznego czy w ostateczności wsparcia finansowego. Przynależność do ogólnokrajowej grupy zakupowej zwiększa wiarygodność Dystrybutora na rynku. Dodatkowo Dystrybutor może uczestniczyć w szeregu szkoleniach oraz spotkaniach integracyjnych.

Możliwość zakupu stolarki okiennej lub materiałów budowlanych z 8% VAT
Zakup materiałów budowlanych lub stolarki okiennej połączone z usługami budowlanymi, które są świadczone w obiektach budownictwa mieszkaniowego lub infrastruktury towarzyszącej, o których mowa w art. 2 pkt 12 ustawy VAT może być rozliczane z 8% VAT.

Korzyści dla Dystrybutora:

Dystrybutor kupuje materiały budowlane o 15% taniej (liczone brutto) co skutkuje oszczędnościami w posiadanej bieżącej gotówce.

Do pobrania - Korzyści dla Dystrybutorów z przystąpienia do e-platformy.

Kto może kupować na e-platformie?

Opublikowano: [2012-01-09]
Kategoria: O nas
Odpowiedź:

E-platforma MSB skierowana jest do każdego klienta biznesowego czyli do każdego kto posiada firmę lub prowadzi działalność gospodarczą.

Każdy podmiot gospodarczy może kupować na e-platformie – bez znaczenia na jego wielkość, siedzibę czy formę własności.

Strona 1 z 1 (13 rekordy)
Ilość rekordów na stronie:
v
Aktualności   |   O Firmie   |   Kumulacje   |   Giełda   |   Skontaktuj się z nami...